صبح به‌خیر :)

سلام
چه کاری واجب‌تر از سلام صبح‌گاهی؟

حتما می‌گین وقتی گزارش مسخره هیات ویژه رئیس‌جمهور درباره مرگ زهرا کاظمی منتشر شده، چه حال و حوصله‌ای دارم که فقط می‌آم و می‌گم سلام، نه؟

شما می‌گید اگه سلام نکنم، چه‌کار دیگه‌ای می‌تونم بکنم؟
...

؟

خواستم به چند جا سر بزنم، اما انگار همه در خونه‌شون رو بسته‌ان! راستی، کسی نمی‌خواد دری رو به روی من باز کنه؟
هیچی ندارم برا گفتن، فقط:
« ؟ »
همین و همین!

آغازی دیگر

از نظریه‌های روان‌شناسی تا کنون خیلی که نه، اما کمابیش چیزهایی خوانده‌ام، اما هیچ تجربه‌ای از کاربرد و پیاده‌سازی‌شان ندارم. با صحبت یکی از دوست‌هام به فکر افتادم که بد نیست یک تجربهء تازه رو شروع کنم. از جمعه‌ای ...

راستی، «باشگاه مشت‌زنی» رو دیدین؟

سردرگمی

حسابی خسته‌ام و گیج!
حیران مانده‌ام که چه تصمیمی بگیرم ...
آخه کار ساده‌ای نیست، دیگه بعد از این همه وقت این ور و اون ور پریدن باید یه جایی پاهام‌رو قرص و محکم بذارم رو زمین.
کاش او بود تا کمی ...

سرگیجه

وسط تابستونه، ولی «هوا بس ناجوان‌مردانه سرد است» ...
نمی‌دونم بگم هلاک شدم از گرما یا دارم می‌میرم از سرما!
سرم گیج می‌ره
...