خواب روی ابر

سلام مریم!
یادته یه روز صبح به‌ام زنگ زدی و من صدام گرفته بود؟ بعد تو گیر داده‌بودی که چه معنی می‌ده یه مرد تا ساعت نه صبح یه روز کاری هنوز تو رخت‌خواب باشه. و من انکار می‌کردم و تو قبول نمی‌کردی!
هنوز هم فکر می‌کنی اون روز صبح من خواب بودم که تو تلفن کردی؟

من که خودم حالا فکر می‌کنم، همهء تلفن‌هاتُ تو خواب جواب داده‌م. نه اون یکی که همه‌شونُ.
و حالا نمی‌دونم بگم حیف که از خواب بیدار شدم یا نه!

ولی «این» خیلی بی‌انصافی ِ ...

***
راستی، دیشب یه فیلم دیدم که خیلی زیبا بود. البته به قول یکی از دوستان فیلم سینمای اندیشه نبود، ولی به هر حال، خیلی چسبید: قدم زدنی روی ابر (A Walk in the Cloud) با بازی کیانو ریوز، آیتانو سانچز گیخون و آنتونی کوئین. اگه دست‌تون رسید، از کف ندین!

باید دست‌کم با همین چیزها کنار بیام! ...
نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز وثوق شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:31 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
بابا تو عاشق خواب عالودی:؛

مهدی یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.gharibaneh.blogsky.com

کاش همیشه همه همه چیز رو می فهمیدن چی می شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد